piątek, 2 października 2015

Paryski pokaz Rick Owens - czyli moda "do góry nogami"

Rick Owens, to jeden z najbardziej popularnych i kontrowersyjnych kreatorów XXI wieku. Przy jego projektach, styliści jak Jean Paul Gaultier czy Alexander McQueen to tradycjonaliści. Rick Owens, Amerykanin, który zwojował światowy rynek mody, był jednym z prekursorów minimalizmu w modzie. Jego projekty, w większości bardzo naturalne, kobiece, nienasycone przepychem, szybko podbiły serca klientek, już w latach dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku. Jednak czasy się zmieniają, moda ewoluuje, a wraz z nią kreatorzy, wyznaczający trendy.

Podczas prezentacji ostatniej męskiej kolekcji, Owens zbulwersował zarówno widzów jak i krytyków mody, swoimi projektami. Modele, na wybieg wychodzili pół nadzy, w swetrach, które miały wycięte otwory, ukazujące ich genitalia w całej okazałości

I teraz pada pytnie:

Kiedy kończy się moda, a kiedy zaczyna czysta prowokacja???


Obejrzyjcie zdjęcia z wczorajszego paryskiego pokazu prêt à porter, który miał miejsce w surowych wnętrzach Palais de Tokyo, i oceńcie sami.














Czy zwróciliście uwagę, na samą kolekcję. Na linie cięcia kreacji, na futurystyczne kroje, na minimalistyczne materiały? Zwróciliście uwagę na fryzury, makijaż czy dodatki? Nie??? Ja też nie, byłam zbyt zajęta wykręcaniem głowy, na wszystkie strony. Czy chodzące po wybiegu modelki, w zaawansowanych pozycjach kamasutry, mają coś wspólnego z modą???

Ophelia już wyrosła ze swojego nosidełka BabyBjorn, a ja zastanawiałam się, co z nim zrobić, a tu takie odkrycie! Jutro impreza urodzinowa mojej szwagierki, a ja założę nosidełko z lalką w środku, oczywiście do góry nogami, i będę miała bardzo trendy kreacje, projektu znanego artysty!

Niestety, apogeum debilizmu modowego uważam za osiągnięte!

8 komentarzy:

  1. Padłam ze śmiechu!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze znajdzie się ktoś komu to się niestety będzie podobało.

    OdpowiedzUsuń
  3. MDR ! Masakra jakaś! I komuś to się podoba??!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm chciałabym to jakoś skomentować, ale nie potrafię :o Szok...

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurczę, ale kicz i kicha. Masakra. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak to się teraz robi z ludzi idiotów. Powiedzą, że to sztuka, artyzm i nie dla przeciętnego bytu kreacja...

    OdpowiedzUsuń
  7. No mnie się niestety nie podoba, pomimo tego znanego i uznanego nazwiska. Dla mnie to prowokacja.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się tylko zastanawiam, jak niektóre modelki ogarnęły dźwiganie takich strojów... zapewne ich chód nie był pełny gracji, jak zwykle!

    OdpowiedzUsuń